Wednesday, June 3, 2009

Angan-angan disiang hari

Minggu ni masuk new client, not to say new client la, but new period. I was here at the same period last year.

When I went in yesterday, terasa malas nak jumpa client-client yang telah saya kenal last year. Ini kerana kegemukkan yang telah melanda malampaui batas, I didn’t think they even recognize me.

Today, I met one of my client in the washroom. Normal la, Hey, glad to see you here again” (berlakon jer tuh). Aand I said “Yea, glad to be back again” (Sandiwara semata-mata).

Yang paling best, dia kata, “Sama la you, maintain.. tak berubah”.

Apakah benar apa yang ku dengar?

Benar.

Dia berkata lagi, “ Tak gemuk pun…”

Memang, ini bukan mimpi. Memang betul dia kata macam tu….

Mungkin jua kerana rambut baru saya telah menutupi pipi yang tembam ini.

Mungkin jua, hari ini dia tidak pakai specs atau pun contact lense.

Mungkin jua kerana saya memakai baju gelap.

Mungkin jua kerana saya memakai baju kurung yang menutupi lemak-lemak.

Mungkin jua….

Ok!

Saya akan pakai baju kurung hari-hari sampai hilang 20 kg!

Thank you.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...